۱۳۸۵ تیر ۵, دوشنبه


غوغای ستارگان

آهنگساز : همایون خرم
شاعر : کریم فکور
دستگاه : شور


امشب در سر شوری دارم...... امشب در دل نــوری دارم

باز امشب در اوج آسـمانم .......رازی بـاشـــد بـا ستارگانم

امشب يک سر شوق وشورم...... از ايـن عــالــم گــويــی دورم


از شـادی پـر گـيرم کـه رسـم بـه فلک
سرود هستی خوانم در بر حور و ملک

در آسمان ها غوغا فکنم
سبو بريزم ساغر شکنم

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــی دورم

با ماه و پـرويـن سخنی گويم
وز روی مه خـود اثـری جويـم
جان يابم زين شبها
می کاهم از غمها

مـاه و زهـره را بــه طـرب آرم
از خود بي خبرم ز شعف دارم
نغمه ای بر لب ها
نغمه ای بر لب ها

امشب يک سر شوق وشورم
از ايـن عــالــم گــويــی دورم


امشب در سر شوری دارم...... امشب در دل نــوری دارم

باز امشب در اوج آسـمانم....... رازی بـاشـــد بـا ستارگانم

امشب يک سر شوق وشورم....... از ايـن عــالــم گــويــی دورم


در اینجا میتوانید نت را دانلود کنید
10   نظر                                                  ۱:۳۲





صفحه ی اصلی

طریقه ی پوست انداختن تار

آرشیو تصویری



آرشیو نت تصنیف ها

آرشیو نت های آموزشی

نظرها