۱۳۸۵ تیر ۱۱, یکشنبه


رفتم كه رفتم

آهنگساز : علی تجویدی
شاعر : رحیم معینی کرمانشاهی
دستگاه : همایون (شوشتری)

از برت دامن كشان ..... رفتم ای نا مـــهربان
از مـــن آزرده دل ......... كی دگر بينی نشان
رفتم كه رفتم ....... رفتم كه رفتم

از من ديــوانــه بـگـذر...... بگذر ای جانانه بگذر
هـر چــــــه بـــــودی ....... هر چه بودم بی خبر
رفتم كه رفتم ....... رفتم كه رفتم

شمع بزم ديــگران شو......... جام دست این وآن شو
هر چـــــه بـــــودی ....... هر چه بودم بی وفا
رفتم كه رفتم ....... رفتم كه رفتم

******

بعد از اين ، بعد از اين ....... كن فرامــــوشم كــه رفتم
ديــــــگر از، دست تو........ می نمی نوشم كه مستم

با دل زود آشنا ....... گشتـــم از دامت رها
بی وفــا بی وفــا ......... بی وفا ، رفتم كه رفتم

******
مــن نگویم که به درد دل من گوش کنید
بهتر آن است که این قصه فراموش کنید

عاشقــــان را بــگـذاریــد بــنــــالند همــــــه
مصلحت نیست که این قصه فراموش کنید

******
شمع بزم ديــگران شو......... جام دست این وآن شو
هر چـــــه بـــــودی ....... هر چه بودم بی وفا
رفتم كه رفتم ....... رفتم كه رفتم

******
بعد از اين ، بعد از اين ....... كن فرامــــوشم كــه رفتم
ديــــــگر از، دست تو........ می نمی نوشم كه مستم

با دل زود آشنا ....... گشتـــم از دامت رها
بی وفــا بی وفــا ......... بی وفا ، رفتم كه رفتم


در اینجا میتوانید نت را دانلود کنید
2   نظر                                                  ۱۸:۰۹





صفحه ی اصلی

طریقه ی پوست انداختن تار

آرشیو تصویری



آرشیو نت تصنیف ها

آرشیو نت های آموزشی

نظرها