۱۳۸۵ مهر ۱۸, سه‌شنبه


چشم مست

آهنگ قدیمی
دستگاه : شور
به تیغم گر زنی...... به تیغم گر زنی
دستت نگیرم ...... ماه من
ای سرو بلند بالا ...... رویت را به ما بنما

وگر تیرم زنی ...... وگر تیرم زنی
منت پذیرم ...... ماه من
ای سرو بلند بالا ...... رویت را به ما بنما

بنازم چشم مستت را ...... نبینم من شکستت را
چو مستم کرده ای ...... چو مستم کرده ای
مستور(و) نشین ...... ماه من
ای سرو بلند بالا ...... رویت را به ما بنما

چو نوشم داده ای ...... چو نوشم داده ای
زهرم منوشان ...... ماه من
ای سرو بلند بالا ...... رویت را به ما بنما

بنازم چشم مستت را ...... نبینم من شکستت را

********

های های های های دل تنگ من
پیش دوست، پیش دوست شده ننگ من
ره کجاست جانم ره کجاست پای لنگ من
ره کــــجاست ره کــــجاست پای لنگ من

در اینجا میتوانید نت را دانلود کنید
در اینجا میتوانید به آهنگ گوش بدهید
12   نظر                                                  ۱۶:۵۵





صفحه ی اصلی

طریقه ی پوست انداختن تار

آرشیو تصویری



آرشیو نت تصنیف ها

آرشیو نت های آموزشی

نظرها